اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

مارسلو خطاب به مدیران رئال: می خواهم در ژانویه به یوونتوس بروم!

مارسلو خطاب به مدیران رئال: می خواهم در ژانویه به یوونتوس بروم!

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، ستاره رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد با ترک برنابئو به کریستیانو رونالدو در یوونتوس بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سری آ تابستان امسال رکورد نقل و انتقالات خود را شکست تا ستاره پرتغالی را از مادرید به تورین بیاورد. حالا توتو اسپرت مدعی شده که هم تیمی قدیمی رونالدو به مدیران باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که می خواهد در ماه ژانویه از این تیم جدا شده و به کریستیانو رونالدو بیپوندد. در این خبر آمده که یوونتوس حاضر است برای جذب این دفاع چپ 30 ساله مبلغی بین 44 تا 53 میلیون پوند بپردازد. این رسانه ایتالیایی همچنین مدعی شده که یوونتوس قصد دارد الکس ساندرو را به صورت قرضی به یکی از تیم های لیگ برتری منتقل کند تا هزینه مالی این انتقال تامین شود. مارسلو در طول تابستان بارها با یوونتوس لینک شد اما تصمیم گرفت در مادرید بماند. این بازیکن برزیلی چندی پیش در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: " من در مادرید بسیار خوشحال هستم. مردم شرایط من را می دانند. مدت زیادی از قراردادم باقی مانده و بسیار خوشحال هستم. برای من رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. "

اما کابوس آغاز فصل جدید و شرایط سخت رئال ممکن است نظر بازیکن تیم ملی برزیل را تغییر داده باشد. او با گلزنی در برابر لوانته موفق شد بدترین رکورد این باشگاه در زمینه باز نکردن دروازه حریفان را پایان بخشد اما این گل برای فرار از شکست برابر تیم رقیب کافی نبود.

شایعه عجیب: علاقه رئال مادرید به جذب زلاتان ابراهیموویچ

شایعه عجیب: علاقه رئال مادرید به جذب زلاتان ابراهیموویچ

سایت رسمی فوتبالی - گفته می شود رئال مادرید مهاجم لس آنجلس گلکسی، زلاتان ابراهیموویچ، را مد نظر دارد تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در تیم خود پر کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در جولای رونالدو را به یوونتوس فروخت و از آن زمان و با شروع فصل تحت هدایت جولن لوپتگی شرایط سختی را تجربه می کند. به نظر می رسد که بزرگترین مشکل این تیم گلزنی باشد. شرایط رئال مادرید با جدایی این بازیکن سخت شد اما هرگز کسی تصور نمی کرد که این تیم در 5 بازی، 4 شکست را تجربه کرده و تنها یک گل بزند. حالا لوپتگی به شدت تحت فشار است. مانولو لاما، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که ابراهیموویچ یکی از گزینه های این تیم است و قصد بازگشت به فوتبال اروپا را دارد. او گفت: " مادرید یک مهاجم می خواهد و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت بگیرد. "

 

ادامه مطلب ...

ونزوئلا زیر امضا و قرارش زد/فدراسیون فوتبال خسارت می‌گیرد؟

ونزوئلا زیر امضا و قرارش زد/فدراسیون فوتبال خسارت می‌گیرد؟

وبسایت رسمی فوتبالی- فدراسیون فوتبال ونزوئلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست اعلام کرده نمی خواهد در تاریخ 29 آبان در تهران مقابل تیم ملی به میدان برود.

به گزارش وبسایت فوتبالی، درحالی که از مدت ها قبل از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که در تاریخ 29 آبان تیم ملی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهد رفت اما 5 روزی است که این فدراسیون در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ارسال کرده زیر قول و قرارش زده و اعلام کرده ترجیح می دهد به جای بازی در تهران در یک کشور دیگری این مسابقه تدارکاتی برگزار شود.

 

ادامه مطلب ...

سوالات و تذکرات ناظر امنیتی AFC/ پرسپولیس – السد، میهمانان ویژه‌ای دارد

سوالات و تذکرات ناظر امنیتی AFC/ پرسپولیس – السد، میهمانان ویژه‌ای دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- نشست هماهنگی بازی پرسپولیس  السد امروز دوشنبه با حضور رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون و نمایندگان دو باشگاه برگزار شد. 

به گزارش وبسایت فوتبالی، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ناظر امنیتی بازی پرسپولیس – السد اعلام کرد؛ معمولا دو ساعت قبل از شروع مسابقه، درهای ورزشگاه باز می‌شود. به همین دلیل وقتی اعلام شد، درهای ورزشگاه از ساعت 12 باز می‌شود، بعضی نفرات حاضر در جلسه تعجب کردند و پرسیدند که مطمئن هستید قصد دارید درهای ورزشگاه را 6 ساعت و نیم زودتر باز کنید؟

 

ادامه مطلب ...

قلعه‌نویی: حرف‌های نکونام دیگر نخ‌نما شده است/ پرسپولیس بازی رفت با السد را فراموش کند


امیر قلعه‌نویی

سرمربی سپاهان می‌گوید انتخاب برترین‌های آسیا از سوی کاربران سایت AFC حقانیت او را در بحث حمایت از استعدادهای داخلی نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت سپاهان در لیگ هجدهم اظهار کرد: جا دارد از همه عوامل باشگاه و کارخانه نهایت تشکر را بکنم. خدا را شکر با تغییراتی که داشتیم توانستیم خیلی زود به شرایط ایده‌آل برسیم و تیم نتایج نسبتا خوبی گرفته است. البته هنوز نتایج با ایده‌آل‌های ما فاصله دارد اما فکر می‌کنم هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

او درباره عملکرد خوب خط حمله سپاهان و درخشش کی‌روش استنلی در خط حمله این تیم توضیح داد: اگر به آمار توجه کنیم، هر جایی که امیر قلعه‌نویی و همکارانش حضور داشتند، یک فوتبال هجومی در دستور کار آنها بوده است. عملکردمان توام با قهرمانی و کسب آقای گلی بوده است. فرقی هم نمی‌کند که تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی استقلال اهواز، مس کرمان یا استقلال و سپاهان باشد. امیر قلعه‌نویی همیشه فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذارد. از روزی هم که به سپاهان آمده‌ام، نگرشم فوتبال هجومی بوده است و معتقدم پیروزی دو بر یک از برد یک صفر بهتر است. با این حال ما باید ساختار دفاعی‌مان را تقویت کنیم چون وقتی یک توپ روی دروازه ما می‌آید، دو گل دریافت می‌کنیم. این مشکل باید هر چه زودتر حل شود. ما در هر بازی یک گل دریافت کرده‌ایم که آمار خوبی نیست. البته اینکه مردم از فوتبال لذت ببرند مسئله مهم‌تری است تا اینکه یک فوتبال بسته را به نمایش گذاریم.


 

ادامه مطلب ...

دانشگر: بغض دوماهه‌ام ترکید

دانشگر: بغض دوماهه‌ام ترکید

وبسایت رسمی فوتبالی- مدافع بوشهری استقلال درباره گلی که به سایپا زد به خبرورزشی گفت: این گل بوشهری تقدیم به هواداران استقلال.

به گزارش فوتبالی، محمد دانشگر را آخرین بار در دیدار مقابل السد در تهران دیده بودیم؛ پنجم شهریور ماه گذشته. او در ۳۵ دقیقه پایانی بازی به میدان رفت تا به توان دفاعی استقلال کمک کند ولی ناگهان توفان بونجاح و السد به‌راه افتاد و طی کمتر از ۳۰ دقیقه ۳ گل به استقلال زد. انتقاداتی که در آن بازی به استقلال، شد تلفات هم داشت که یکی از آن‌ها محمد دانشگر بود. در حالی که این بازیکن اهل برازجان استان بوشهر کمترین تقصیر را روی گل‌های خورده تیمش در آن دیدار داشت. او با گلی که به سایپا زد، بار دیگر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، اما برعکس اتفاقی که حدود ۲ ماه پیش رخ داد.

 

ادامه مطلب ...

دوچرخه سواری بازیکن هلندی و نامزدش جنجال‌ساز شد

دوچرخه سواری بازیکن هلندی و نامزدش جنجال‌ساز شد

سایت رسمی فوتبالی – دیوی کلاسن، بازیکن سابق اورتون به نظر می رسد که هنوز نتوانسته با زندگی در فوتبال آلمان به درستی هماهنگ شود.

به گزارش فوتبالی، زمانی که کلاسن و نامزدش لائورا با هم سوار بر دوچرخه شده بودند، پلیس آلمان آنها را متوقف کرد و گفت که دوچرخه سواری دو نفره ممنوع است. این بازیکن در مصاحبه با بیلد در این باره توضیح داد:"من و نامزدم با هم سوار دورچخ شده بودیم اما پلیس ما را متوقف کرد و گفت که این کار در آلمان ممنوع کرده است. البته در هلند چنین کاری عادی است و همه دوچرخه سواری مشترک انجام می دهند. نامزدم مجبور شد پیاده شود. در این جا تازه وارد هستم و نمی دانم چه چیزهایی ممنوع است. پلیس به ما گفت که دوچرخه دونفره بخوریم هر چند که کمی عجیب به نظر می رسد."


 

ادامه مطلب ...

تغییر چهره به سبک جورجینا

تغییر چهره به سبک جورجینا

سایت رسمی فوتبالی- جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو تغییراتی اساسی در چهره اش انجام داده و موهایش را به رنگ بلوند در آورده و به همین خاطر تصاویری از خودش با ظاهر جدیدش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده تا هوادارانش را از این تغییر چهره مطلع کند.

این طور به نظر می رسد  که خود او از این تغییر چهره اش حسابی راضی است. جورجینا در شرح این عکس نوشته:« دیوانه ام کرد. موهایم را بلوند کردم.» 

و بسیاری از کاربران و فالوورهای جورجینا هم به او به خاطر ظاهر جدیدش تبریک گفته اند. جورجینا در صفحه رسمی اش در اینستاگرام بیش از 7.5 میلیون فالوور دارد که البته عمده این فالوورها بعد از آشنایی او با کریستیانو رونالدو فالوور صفحه این دختر اسپانیایی شده اند. تنها 4 ساعت بعد از انتشار این عکس بیش از 800 هزار نفر آن را لایک کرده اند.


 

ادامه مطلب ...

شش دیداری که مسی از دست خواهد داد؛ لئو آماده برای جدال با اتلتیکو


شش دیداری که مسی از دست خواهد داد؛ لئو آماده برای جدال با اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل سویا با مصدومیت از ناحیه دست مواجه شد. این مصدومیت باعث می شود تا لئو در سه هفته آتی قادر به همراهی بارسا نباشد. در این سه هفته، بارسا چند بازی حساس را پیش رو دارد.

بعد از انجام تستهای پزشکی در شهرک ورزشی سنت خوان دسپی برروی دست راست مسی مشخص شد که استخوان بازی راست او دچار شکستگی شده است و بدین ترتیب در طول مدت دست وپنجه نرم کردنش با این مصدومیت، شانس حضور در شش بازی را نخواهد داشت. از جمله این بازی ها می توان به مصاف حساس بارسلونا مقابل اینتر در روز چهارشنبه همین هفته از سری بازی های لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی آبی اناری ها با رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ در روز یکشنبه 28 اکتبر اشاره کرد. او به علاوه قادر به همراهی بارسا در بازی برگشت مقابل اینتر در روز  6 نوامبر در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود و بازی رفت آبی اناری ها مقابل کولتورال لئونسا در رقابت های جام حذفی اسپانیا را نیز از دست خواهد داد.

 

ادامه مطلب ...

مربی کسی است که هر 5 دقیقه تصمیم می‌گیرد!


مربی کسی است که هر 5 دقیقه تصمیم می‌گیرد!

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها تعریف تازه‌ای از مربیگری دارد.او در حاشیه کنفرانس خبری اخیر خود در مورد تصمیمات سختی که در دوران فعالیتش به عنوان مسئول فنی گرفته، صحبت کرد و البته تعریفی نوینی از یک مربی فوتبال ارائه داد.

پپ گفت:در دوران فعالیتم به عنوان مربی، تصمیمات مختلف زیادی گرفتم.زندگی یک مربی اینگونه است که هر پنج دقیقه یکبار تصمیم‌گیری می‌کند.

او در مورد سخت‌ترین تصمیمی که در سال‌های فعالیت مربیگری عنوان کرد:جداشدن هارت سخت‌ترین تصمیم بود که مجبورشدم بگیرم.او نیز مقابل این تصمیم، رفتار یک فوتبالیست حرفه‌ای بزرگ داشت.جو به تصمیم من احترام گذاشت و آن را پذیرفت.هر چند که برای هواداران باورش سخت بود.در هر حال او یک گلر باورنکردنی است که قابلیت‌های زیادی دارد و بخشی از تاریخ منچسترسیتی محسوب می‌شود.