اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

شایعه عجیب: علاقه رئال مادرید به جذب زلاتان ابراهیموویچ

شایعه عجیب: علاقه رئال مادرید به جذب زلاتان ابراهیموویچ

سایت رسمی فوتبالی - گفته می شود رئال مادرید مهاجم لس آنجلس گلکسی، زلاتان ابراهیموویچ، را مد نظر دارد تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در تیم خود پر کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در جولای رونالدو را به یوونتوس فروخت و از آن زمان و با شروع فصل تحت هدایت جولن لوپتگی شرایط سختی را تجربه می کند. به نظر می رسد که بزرگترین مشکل این تیم گلزنی باشد. شرایط رئال مادرید با جدایی این بازیکن سخت شد اما هرگز کسی تصور نمی کرد که این تیم در 5 بازی، 4 شکست را تجربه کرده و تنها یک گل بزند. حالا لوپتگی به شدت تحت فشار است. مانولو لاما، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که ابراهیموویچ یکی از گزینه های این تیم است و قصد بازگشت به فوتبال اروپا را دارد. او گفت: " مادرید یک مهاجم می خواهد و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت بگیرد. "

  

این انتقال منطقی به نظر می رسد. ابراهیممویچ پس از مصدومیت شدید در دومین فصل حضور خود در منچستریونایتد، در ماه مارچ به لس آنجلس گلکسی پیوست. این بازیکن 37 ساله هنوز بسیار آماده و سرحال است. زلاتان موفق شده در 26 بازی 22 گل برای تیم آمریکایی به ثمر برساند. و با توجه به جدایی رونالدو این بازیکن می تواند بهترین راه حل کوتاه مدت برای این تیم باشد. زلاتان علیرغم حضور خود در گذشته در بارسلونا، مشکلی با حضور در رئال مادرید ندارد.این بازیکن یک سال در نیوکمپ بود اما با گواردیولا به مشکل خورد.. مدیر برنامه های او پیش از این بارها اعلام کرده بود که زلاتان دوست داشت پس از ترک بارسلونا به رئال مادرید بپیوندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.