اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

عصبانیت اوبامیانگ از انتخاب پدرش به عنوان سرمربی گابن

امریک اوبامیانگ

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، فدراسیون فوتبال گابن دیروز (جمعه) اعلام کرد فرانسیس اوبامیانگ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است. در همین رابطه پیر امریک اوبامیانگ پسر گلزن این مربی که در آرسنال بازی می‌کند در واکنش به این اتفاق گفت: همه فهمیدند چرا من با فدراسیون فوتبال کشورم مشکل دارم و دوست ندارم در تیم ملی باشم؟ یک بار دیگر اقدام عجیبی از فدراسیون فوتبال گابن شاهد بودیم که رفتاری کاملا غیرحرفه ای محسوب می شود. فدارسیون فوتبال بدون این که پدرم رضایت خود را اعلام کند او را به عنوان سرمربی جدید گابن معرفی کرد و این خبر در رسانه‌های دنیا مخابره شد. پدرم بیمار است و رئیس فدراسیون اصلا توجهی به این امور نداشته است. پدرم جواب مثبتی به این انتخاب نداده و تا جایی که من می‌دانم جواب او منفی است.

تیم ملی گابن تلاش می‌کند تا جواز حضور در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ را به دست بیاورد ولی با کسب یک امتیاز فعلا شرایط سختی برای صعود دارد.

پیشتر آنتونیو کاماچو هدایت گابن را بر عهده داشته بود.


وقتی میثاقی ناچار شد روی آنتن برای دعوت کارشناس برنامه‌اش توضیح دهد!



به نظر می‌رسد برنامه فوتبال برتر با محمدحسین میثاقی کارشناسان فنی‌اش حتی بدتر از مهمانان پیمان یوسفی و جواد خیابانی شده‌اند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین میثاقی که این فصل به جای 90 مجری برنامه فوتبال برتر شده و جای خیابانی و یوسفی را گرفته است ، در این تجربه مستقل ، هنوز نتوانسته به آنچه می خواهد برسد. او سعی کرده جنس مهمان های برنامه را عوض کند اما به نظر می رسد خیلی موفق هم نبوده است!
او این هفته به سراغ میثم بائو بازیکن قائمشهری پیشین استقلال رفته بود. میثم اما کاملا جو دوربین ، هیجان زده اش کرده بود. طوری که تپق هایش حتی خود میثاقی را هم شوکه کرده بود. او ناچار شد درباره مهمانش توضیح دهد:«او مدرک مربیگری Aآسیا دارد. استقلال بازی کرده و قائمشهری هم هست و بهترین گزینه ای بود که می شد آورد. ولی خوب بدتر از من خیلی هیجان زده است و اگر یادتان باشد دوره فوتبالش هم توپ را می زد به اسکوربورد و چنان حسرتی می خورد که باورتان نشود.الان هم اینجا همین طور است!»


تساوی گروژنی در حضور میلاد

تساوی گروژنی در حضور میلاد

سایت رسمی فوتبالی - تیم احمد گروژنی در حضور 90 دقیقه‌ای میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی برابر اورنبورگ به تساوی یک - یک رسید. ویلکر در دقیقه 22 برای تیم احمد گروژنی گلزنی کرد و گل تساوی‌بخش تیم اورنبورگ نیز در دقیقه 66 حاصل شد.

تیم احمد گروژنی رتبه هفتم جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر روسیه را با 11 امتیاز در اختیار دارد.

امید نمازی: در تمام بازی‌ها از حریفان بهتر هستیم اما گلزن نداریم/ من چه کار کنم؟ برای نتیجه گیری ابزار می‌خواهم

امید نمازی: در تمام بازی‌ها از حریفان بهتر هستیم اما گلزن نداریم/ من چه کار کنم؟ برای نتیجه گیری ابزار می‌خواهم

وبسایت فوتبالی- امید نمازی مهم‌ترین مشکل تیمش را نداشتن مهاجمی گلزن عنوان کرد.

امید نمازی پس ازشکست یک بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: همه جوره روی استفاده از موقعیت‌ها کار کرده بودیم. با بازیکنان روی ارسال‌ها، کارهای ترکیبی و ... کار کردیم، اما متأسفانه گلزن نداریم. باید گلزنی داشته باشیم تا بتواند در هر بازی یا حداقل در هر دو بازی یک بار برای ما گلزنی کند.

 

ادامه مطلب ...

بازگشت فرگوسن خوش یمن نبود (عکس)

بازگشت فرگوسن خوش یمن نبود (عکس)


ه گزارش "فوتبالی"، بعد از شروع ضعیف ابتدای فصل، یونایتد در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام برمی داشت و موفق شد در لیگ برتر برنلی و واتفورد و در لیگ قهرمانان یانگ بویز را مغلوب کند اما این روند امروز متوقف شد. شیاطین سرخ ابتدا با گل فرد از حریف خود پیش افتادند اما ژائو موتینیو کار را به تساوی کشاند و در ادامه یونایتد هر چقدر تلاش کرد نتوانست گل برتری را به ثمر برساند.

امروز سرالکس فرگوسن که چند ماه قبل به دلیل عارضه مغزی راهی بیمارستان شده بود، بعد از مدت ها در استادیوم اولدترافورد حضور پیدا کرده و تماشاگر دیدار تیم مورد علاقه اش بود اما حضور او این بار برای منچستریونایتد خوش یمن نبود.

  ادامه مطلب ...

فرد پانصدمین گل‌زن تاریخ منچستریونایتد شد

فرد پانصدمین گل‌زن تاریخ منچستریونایتد شد

سایت رسمی فوتبالی – فرد پانصدمین بازیکنی شد که برای منچستریونایتد گل می‌زند.

این ملی‌پوش برزیلی روی پاس زیبای پل پوگبا، از گوشه محوطه جریمه دروازه ولوز را باز کرد. تاکنون در رقابت‌های مختلف، 500 بازیکن برای منچستریونایتد گل‌زنی کرده‌اند که البته آمار گل‌به‌خودی حریفان در آنها لحاظ نشده است.

فرد در تابستان با قیمت 52 میلیون پوند از شاختار دونتسک خریداری شد و در دو برد اخیر یونایتد مقابل برنلی و واتفورد بازی نکرده بود. او در لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز 69 دقیقه بازی کرد و سپس برابر ولوز در ترکیب ثابت قرار گرفت.

بهترین گل‌زن تاریخ منچستریونایتد وین رونی است که در سال‌های 2004 تا 2017 توانست 253 گل به ثمر برساند. سر بابی چارلتون با 249 گل در سال‌های 1956 تا 1973 در رده دوم است.

گل‌زن‌ترین بازیکن حال حاضر منچستریونایتد خوان ماتا است که 39 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. آنتونی مارسیال هم 37 گل برای آنها زده است.

کلوپ: مصدومیت فان‌دایک جدی نیست

کلوپ: مصدومیت فان‌دایک جدی نیست

سایت رسمی فوتبالی – مصدومیت ویرجیل فان‌دایک، مدافع لیورپول چندان جدی نیست. او در بازی با ساوتهمپتون، تیم سابقش از ناحیه دنده آسیب دید. زمانی که لیورپول سه بر صفر پیش بود، او با شین لانگ برخورد داشت و قفسه سینه‌اش را گرفت. فان‌دایک نتوانست به بازی ادامه دهد و چهار دقیقه بعد تعویض شد و جو گومز جایش را گرفت.

کلوپ گفته که بعید است که او برای مدتی طولانی دور از میادین باشد: «او پیش از بازی با پی‌اس‌جی هم از ناحیه دنده دچار کبودی بود. این آسیب برای او خیلی دردناک بود و او امروز از همان نقطه دوباره آسیب دید. مصدومیت او خوب نیست اما خیلی هم جدی نیست. قاعدتا حال او کاملا خوب خواهد شد. من که چیز دیگری نشنیدم.»

فان‌دایک در ادامه بازی به جای آن که به رختکن برود، روی نیمکت نشست.


برای پیش بینی بازی های فوتبال و شرکت در قرعه کشی به وب سایت فوتبالی مراجعه کنید.

پرسش جالب عکاس پس از شکار تصویر استثنایی از لیگ قهرمان اروپا


یکی از عکس‌های منتشرشده از لیگ قهرمانان اروپا نکته جالبی داشت.
 
ادامه مطلب ...

اعتراض آلگری به اخراج رونالدو

ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس از پیروزی برابر والنسیا خوشحال است اما به اخراج رونالدو اعتراض دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

نکته جالب و عجیب این بازی اخراج کریستیانو رونالدو در همان نیمه نخست بود. این بازیکن پرتغالی به خاطر برخورد با مدافع والنسیا با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا برای نخستین‌بار در دوران بازیگری خود از بازی اخراج شود.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از عملکرد بازیکنانم و این پیروزی خارج از خانه‌ای که به دست آوردیم خوشحال باشم. تا قبل از اخراج رونالدو فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و بازی را در دست داشتیم. بعد از آن که رونالدو اخراج شد حریف در خانه خود و با حمایت تماشاگرانش به بازی هجومی روی آورد با این حال اجازه ندادیم تا دروازه ما تهدید جدی شود.

 

ادامه مطلب ...

سقوط یک پله‌ای تیم ملی ایران و صدرنشینی بلژیک در رده بندی فیفا

تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی ایران باوجود صدرنشینی در آسیا، در ردبندی فدراسیون جهانی فوتبال یک پله سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، بعد از برگزاری بازی‌های دوستانه و رسمی ملی در اقصی نقاط جهان، فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی ماه سپتامبر را اعلام کرد که تیم ملی ایران کماکان صدرنشین آسیا است اما با سقوط یک پله‌ای  و با ۱۴۷۴ امتیاز در رده سی و سوم جهان قرار گرفت.

شاگردان کی‌روش در ماه جاری دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی ازبکستان برگزار کردند که حاصل آن پیروزی یک بر صفر برای ایران بود.

در رده‌بندی جهان نیز فرانسه بعد از تنها یک ماه صدرنشینی، جای خود را به بلژیک، تیم سوم جام جهانی داد. بعد از بلژیک و فرانسه تیم‌های برزیل، کرواسی و اروگوئه در رده سوم تا پنجم جای دارند.

 

ادامه مطلب ...