اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

مارسلو خطاب به مدیران رئال: می خواهم در ژانویه به یوونتوس بروم!

مارسلو خطاب به مدیران رئال: می خواهم در ژانویه به یوونتوس بروم!

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، ستاره رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد با ترک برنابئو به کریستیانو رونالدو در یوونتوس بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سری آ تابستان امسال رکورد نقل و انتقالات خود را شکست تا ستاره پرتغالی را از مادرید به تورین بیاورد. حالا توتو اسپرت مدعی شده که هم تیمی قدیمی رونالدو به مدیران باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که می خواهد در ماه ژانویه از این تیم جدا شده و به کریستیانو رونالدو بیپوندد. در این خبر آمده که یوونتوس حاضر است برای جذب این دفاع چپ 30 ساله مبلغی بین 44 تا 53 میلیون پوند بپردازد. این رسانه ایتالیایی همچنین مدعی شده که یوونتوس قصد دارد الکس ساندرو را به صورت قرضی به یکی از تیم های لیگ برتری منتقل کند تا هزینه مالی این انتقال تامین شود. مارسلو در طول تابستان بارها با یوونتوس لینک شد اما تصمیم گرفت در مادرید بماند. این بازیکن برزیلی چندی پیش در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی باشگاه گفت: " من در مادرید بسیار خوشحال هستم. مردم شرایط من را می دانند. مدت زیادی از قراردادم باقی مانده و بسیار خوشحال هستم. برای من رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. "

اما کابوس آغاز فصل جدید و شرایط سخت رئال ممکن است نظر بازیکن تیم ملی برزیل را تغییر داده باشد. او با گلزنی در برابر لوانته موفق شد بدترین رکورد این باشگاه در زمینه باز نکردن دروازه حریفان را پایان بخشد اما این گل برای فرار از شکست برابر تیم رقیب کافی نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.