اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

تغییر چهره به سبک جورجینا

تغییر چهره به سبک جورجینا

سایت رسمی فوتبالی- جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریستیانو رونالدو تغییراتی اساسی در چهره اش انجام داده و موهایش را به رنگ بلوند در آورده و به همین خاطر تصاویری از خودش با ظاهر جدیدش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده تا هوادارانش را از این تغییر چهره مطلع کند.

این طور به نظر می رسد  که خود او از این تغییر چهره اش حسابی راضی است. جورجینا در شرح این عکس نوشته:« دیوانه ام کرد. موهایم را بلوند کردم.» 

و بسیاری از کاربران و فالوورهای جورجینا هم به او به خاطر ظاهر جدیدش تبریک گفته اند. جورجینا در صفحه رسمی اش در اینستاگرام بیش از 7.5 میلیون فالوور دارد که البته عمده این فالوورها بعد از آشنایی او با کریستیانو رونالدو فالوور صفحه این دختر اسپانیایی شده اند. تنها 4 ساعت بعد از انتشار این عکس بیش از 800 هزار نفر آن را لایک کرده اند.


  

این روزها کریستیانو رونالدو که در اردوی اخیر ملی تیم ملی پرتغال را همراهی نکرده بود، در شهر تورین تمرکزش را روی فوتبالش قرار داده و در بازی شنبه شب تیمش موفق شد تا برای یووه به گل برسد اما گل کریس نتوانست سه امتیاز بازی را برای بینکونری کسب کند و یوونتوس با تساوی در این بازی دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.

بعد ازانتشار اخباری در رابطه با اتهام تجاوز کریس رونالدو، جورجینا نامزد اسپانیایی کریس بارها در شبکه های اجتماعی به دفاع از ستاره پرتغالی پرداخت و اعلام کرد که کریس بیگناه است و همه اینها به نحوی تلاشهای افراد برای بالابردن جایگاهشان از نام کریس رونالدو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.