اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

موجودی حساب بانکی رونالدینیو: 6 یورو!

موجودی حساب بانکی رونالدینیو: 6 یورو!

سایت رسمی فوتبالی- بعد از آنکه دادگاهی در برزیل، پاسپورت رونالدینیو و برادرش را به جرم پرداخت نکردن بدهی شان ضبط کرد، جزئیات جدیدی در مورد شرایط مالی ستاره سابق باشگاه بارسلونا منتشر شده است. طبق گزارش منتشره در وب سایت یو.او.ال، دادگاه برزیل برای جریمه کردن رونالدینیو به خاطر بدهی، مجبور شده تا وارد عمل شود و حسابهای بانکی او را مورد بررسی قرار داده. موجودی تمام حسابهای بانکی رونالدینیو روی هم، 24.63 رئال برزیل، مبلغی معادل کمتر از 6 یورو است.

  

این بدان معناست که موجودی حسابهای رونالدینیو به نحوی است که حتی نمی توان جریمه او را برداشت کرد. جریمه ای که مبلغش بیش از 2 میلیون یورو اعلام شده است. دلیل جریمه شدن رونالدینیو و بدهکاری اش به ساخت وساز غیرقانونی در منطقه حفاظت شده برمی گردد .

اما موجودی حساب او به اندازه ای است که نمی توان این بدهی را برداشت کرد. طبق اعلام دادگاه برزیلی، رونالدینیو و برادرش مدتهاست که از پرداخت این جریمه سرباز می زنند.

در ماه فوریه سال 2018 بود که رونالدینیو رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه موسیقی شد.

البته سبک زندگی او در ماه ها و سالهای اخیر، کاملا متفاوت با موجودی حساب بانکی اش به نظر می رسد. او دوهفته پیش به چین و ژاپن سفر کرده بود تا در رویدادهای تبلیغاتی شرکت کنند واخیرا به چندین کشور اروپایی و آفریقایی سفر کرده و تصاویری از سفرهایش را در شبکه های اجتماعی منتشر نموده. حتی کمپانی نایک، یک خط تولید کفش با نام رونالدینیو و به منظور بزرگداشت او راه اندازی کرده که طبق اعلام دادگاه برزیلی، سوددهی بالایی دارد.

رونالدینیو حالا درشرایطی پاسپورتش را ضبط شده می بیند که قرار است تا در روز 17 نوامبر در «Game of Champions» که در فرانکفورت آلمان برگزار می شود، شرکت کند. این بازی، یک دیدار دوستانه است که نام یکی از دو تیم «دوستان رونالدینیو» است و درنتیجه حضور او در این دیدار، لازم به نظر می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.