اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

تصمیم مرتنز برای انتقال به لیگ چین

تصمیم مرتنز برای انتقال به لیگ چین

سایت رسمی فوتبالی - دریس مرتنز، مهاجم ناپولی، تایید کرد که قصد دارد پس از به پایان رسیدن مهلت قراردادش با این تیم به لیگ چین بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن بلژیکی بند فسخ 28 میلیون یورویی در قرارداد خود دارد که تنها برای سوپر لیگ چین فعال است اما به نظر می رسد که او تا سال 2020 قصد جدایی از ناپولی را نداشته باشد. مرتنز به ساوث چاینا مورنینگ پست گفت: " کسی هرگز نمی داند چه اتفاقی رخ می دهد. تا یک سال آینده قرارداد من با ناپولی به پایان می رسد و شاید آن موقع به چین رفتم. چرا پیش از این پیشنهادات را رد کردم؟ ترجیح دادم برای پیشرفتم در اروپا بمانم. در ابتدا در ناپل نیمکت نشین بودم اما بعد شروع به بازی کردم و می خواهم از لحظاتم لذت ببرم. سخت کار کردم تا به تیم برسم و نمی خواهم به راحتی این جایگاه را ترک کنم. صحبت های زیادی با اکسل ویتسل و کاراسکو داشتم و نظر آنها درباره فوتبال چین مثبت بود. اخیرا با کاراسکو حرف زدم و او می گفت که به آنجا عادت کرده و تیمش امتیازات بیشتری به دست می آورد. در ابتدا او می گفت که نمی داند چطور باید جایگاهش در تیم را پیدا کند اما حالا حس بهتری دارد. "


برای پیش بینی بازی های فوتبال و شرکت در قرعه کشی به وب سایت فوتبالی مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.