اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

هزینه‌ اجاره ورزشگاه آزادی برای فینال: ۱۱۲ میلیون تومان

هزینه‌ اجاره ورزشگاه آزادی برای فینال: ۱۱۲ میلیون تومان

وبسایت رسمی فوتبالی- اجاره‌بهای ورزشگاه آزادی برای هر بازی در سال گذشته ۷۰ میلیون تومان بود که امسال بیش از ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش وبسایت فوتبالی، برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ۱۱۲ میلیون تومان برایپرسپولیس آب خورد و می‌گویند این نرخِ مصوب و جدید این باشگاهن برای اجاره وزشگاه است. اجاره‌بهای ورزشگاه آزادی برای هر بازی در سال گذشته ۷۰ میلیون تومان بود که امسال بیش از ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

البته به گفته فرهاد نیکوخصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی قیمت کارشناسی اجاره این ورزشگاه باید از فروردین با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی محماسبه می‌شده که با چند ماه تاخیر این اتفاق افتاده است اما به هر حال پرسپولیس و حتی استقلالمجبورند برای هر بازی خانگی ۱۱۲ میلیون تومان بپردازند که این رقم برای بازی روز شنبه برابر کاشیما هم پرداخت خواهد شد.

  

اما آیا با توجه به حساسیت فینال ممکن است تخفیفی برای اجاره ورزشگاه در این بازی لحاظ شود؟ یا با لحاظ کردن اهمیت بازی، حضور گسترده مسئولان و تماشاگران و درآمدی که از این بازی نصیب پرسپولیس می شود، رقم اجاره برای این تک بازی افزایش خواهد داشت؟

مصطفی رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفته: «اینکه اجاره ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییری در جهت افزایش و یا کاهش نرخ مصوب داشته باشد، بعید است چرا که قیمت کارشناسی تعیین شده برای دیدارهای خانگی، تمام بازی‌ها در همه سطوح و همه تورنمنت‌ها را شامل می‌شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.