اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

هازارد: می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم

هازارد: می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد، ستاره تیم چلسی، مدعی شد که می خواهد به جای فکر کردن به آمارها از فوتبال بازی کردن لذت ببرد اما می تواند رکورد 25 گل زده برای چلسی را نیز به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در چلسی تحت هدایت مائوریتزیو ساری بسیار درخشیده و تا به حال 7 گل و 3 پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده است. او امروز بار دیگر پس از رفع مصدومیتی که از ناحیه کمر داشت به ترکیب چلسی برابر کریستال پالاس باز می گردد و فرصت دارد تا تعداد گل های زده خود را افزایش دهد اما تاکید دارد که گلزنی تنها هدف او نیست. این بازیکن بلژیکی اظهار داشت: " من به آمارهای گلزنی و پاس گل نگاه نمی کنم. می خواهم وقتی بازی می کنم حس خوبی داشته باشم، همین.من فقط می خواهم از بازی کردن لذت ببرم. اگر گلزنی کنم عالی است. اما مهمترین اتفاق پیروزی در بازی است. من می توانم گل بزنم اما مهاجم نیستم. من بیشتر وینگر هستم. آنجاست که می توانم موقعیت های بسیاری را برای تیم ایجاد کنم. "

  

اما هازارد می داند که گلزنی برای او و رفتن به سطوح بالاتر بسیار مهم است. بهترین رکورد گلزنی او در لیگ برتر و برای چلسی در فصل 17 - 2016 با 16 گل بود. نام های بزرگ دنیا مانند رونالدو و مسی معمولا 40 گل در فصل به ثمر می رسانند. رکورد هازارد در 217 بازی لیگ برتر 76 گل و 42 پاس گل است. او اضافه کرد: " البته که می توانم 20 یا 25 گل به ثمر برسانم. شاید 40 گل کمی زیاد باشد اما تلاشم را خواهم کرد. وقتی شانس گلزنی داشته باشم سعی می کنم تصمیم درست را بگیرم. اگر موقعیت شوتزنی باشد این کار را می کنم اما اگر بشود پاس داد، پاس را انتخاب می کنم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.