اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

آمادگی بارسلونا برای فروش دمبله در ژانویه

آمادگی بارسلونا برای فروش دمبله در ژانویه

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه بارسلونا آماده است تا پیشنهادات رسیده برای مهاجم فرانسوی خود، عثمان دمبله، در ماه ژانویه را بررسی کند.

به گزارش فوتبالی، خبرهای مبنی بر علاقه سه تیم لیگ برتری، آرسنال و لیورپول و چلسی، به جذب این مهاجم 21 ساله شنیده می شود. مدیران بارسا تنها 18 ماه پس از خرید 96 میلیون پوندی دمبله از دورتموند نگران شرایط او در نیوکمپ هستند. به گفته رادیو کاتالان به نظر می رسد که پس از تاخیر این بازیکن برای دیدار برابر بارسا، مدیران این تیم تصمیم جدی برای جدایی از این بازیکن گرفته اند. دمبله در حالی که قرار بود ساعت 7 در اردوی تیم حضور داشته باشد، با 25 دقیقه تاخیر به سایر بازیکنان پیوست و در تمام طول بازی روی نیمکت نشست. او حتی یک بار برای گرم کردن نیز از سوی ارنستو والورده فرا خوانده نشد. والورده پس از بازی سعی کرد شرایط را آرام کند و مدعی شد که این تصمیم فنی بوده اما برخی معتقد هستند که مشکلات حضور دمبله بسیار عمیق تر است. 

این بازیکن در دیدار روز یکشنبه برابر رئال مادرید به میدان رفت و در به ثمر رساندن گل پنجم بارسا در الکلاسیکو توسط آرتورو ویدال موثر بود. اگر او فروخته شود، بارسا قصد دارد مبلغ 96 میلیون پوندی که برای او خرج کرده را به دست آورد. مبلغی که برای تمامی باشگاه های حاضر در لیگ برتر یک رکورد به شمار می رود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.