اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

خشم هواداران یونایتد از پوگبا به خاطر دیدار با دوستان قدیمی

خشم هواداران یونایتد از پوگبا به خاطر دیدار با دوستان قدیمی

سایت رسمی فوتبالی- اوضاع برای منچستریونایتد از هیچ نظر خوب نیست. شرایط برای پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم هم نامساعد به نظر می رسد. عملکرد پوگبا در بازی های هفته اخیر یونایتد با انتقادات فراوانی همراه بوده و صحبت های فراوانی در مورد تمایل او برای ترک رختکن اولدترافورد در آینده ای نزدیک به گوش می رسد.

یکی از تیم هایی که شانس زیادی برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی دارد، علاوه بر بارسلونا، یوونتوس است. تیمی که یونایتد سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابلش صف آرایی کرد و هر سه امتیاز بازی نصیب بینکونری شد.

این بازی از سری بازی های دور سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و یوونتوس توانست تا با غلبه بر یونایتد پیروز این دیدار شود.

  

در پایان این بازی، پل پوگبا به رختکن یوونتوس سر زد تا با دوستان قدیمی اش دیدار کند. این اتفاق اصلا به مذاق هواداران منچستریونایتد خوش نیامده است. پوگبا بعد از دقایقی حضور در رختکن یوونتوس در حالی که بسته بزرگی مملو از هدایای مختلف هم تیمی های سابقش را در دست داشت، رختکن این تیم را ترک کرد.

در شرایطی که آینده پوگبا روشن نیست و مشخص نیست که آیا او به زودی رختکن یونایتد را ترک خواهد کرد یا خیر، کاملا واضح و روشن است که اوضاع در تیم یونایتد برای او باب میل و دلنشین نیست.

قبل از دیدار یونایتد مقابل یوونتوس هم پوگبا چشمکی به تیم سابقش زد و عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن یک تصویر از او با پیراهن منچستریونایتد دیده می شد و تصویر دیگری از او با پیراهن یوونتوس به چشم می خورد و در زیر این عکس نوشت:« یک روز ویژه» حالا باید منتظر ماند و دید سرنوشت پوگبا چه خواهد بود. آیا او در نهایت در یونایتد می ماند یا اینکه به یوونتوس و یا تیمی دیگر منتقل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.