اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

اختصاصی/ برومند: انتقادات طباطبایی مشکوک است!

اختصاصی/ برومند: انتقادات طباطبایی مشکوک است!

وبسایت رسمی فوتبالی- پرویز برومند اعتقاد دارد، انتقادهای هادی طباطبایی از فتحی عجیب است.


به گزارش فوتبالی، دروازه بان اسبق استقلال در خصوص برتری این تیم برابر سایپا اظهار داشت: استقلال در این بازی خوب ظاهر شد و صاحب توپ و میدان بود. آن ها اگر بهتر از فرصت های خود استفاده می کردند حتی می توانستند با اختلاف گل های بیشتر برنده این بازی باشند.


برومند در خصوص درخشش جوان ها در استقلال گفت: این یک پوئن مثبت برای استقلال است. خوشبختانه بازیکنان جوان در این تیم جا افتاده اند و همین مسئله به استقلال کمک می کند.

  

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور حسینی درون دروازه این تیم اظهار داشت: قبلا خیلی صحبت کرده بودم که حسینی هم باید بازی کند به هر حال فکر می کنم شفر حالا بیشتر متوجه شده باشد که دو دروازه بان آماده دارد و می تواند از هر دو آن ها استفاده کند.

وی در خصوص انتقادات رقیب سابق خود در برنامه های مختلف تلویزیونی از مدیریت استقلال گفت: انتقاد خوب است و باید انتقاد هم شود اما به نظرم این انتقادات بیشتر باید متوجه مدیران قبلی باشد تا فتحی. طباطبایی دلیل جدایی تیام و جباروف را در نفت و گاز جستجو کند که آقایان مشغول آن بودند نه در فتحی. این که آقای طباطبایی به مقصران اصلی انتقاد نمی کند و آن روزها کم تر حرف می زد اما الان همه چیز را گردن مدیران فعلی می اندازد واقعا عجیب است. فتحی مگر چند وقت است به استقلال آمده و باید به آن زمان داد. تعجب می کنم که چطور طباطبایی الان انتقاد می کند اما در مورد افتخاری و دوستان نفتی، گازی حرفی نمی زند.


وی در پایان گفت: استقلال اگر به روزهای بهتری رسیده به خاطر حمایت هواداران است و آن ها تا می توانند باید هوای هوادار را داشته باشند و کاری نکنند دوباره هوادار قهر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.