اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

افزایش تردیدها ونگرانی ها در مورد سلامت مارادونا

افزایش تردیدها ونگرانی ها در مورد سلامت مارادونا

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین چند روز دیگر 58 ساله خواهد شد و حالا  انتشار ویدیویی از او باعث شده تا نگرانی ها وتردیدهایی درمورد سلامتی اش در بین هوادارانش ایجاد شود.

در این ویدیو دیگو مارادونا را در زمین چمن فوتبال می بینیم که به سختی قادر به راه رفتن است و به کمک همراهش که دستیارش، لوئیس ایسلاس است، آرام آرام و لنگ لنگان قدم برمی دارد. گویا راه رفتن کند و سخت دن دیگو، نتیجه دردی است که به خاطر اضافه وزنش به پاهایش تحمیل شده و شنیده می شود که هر دوزانوی او دچار آرتروز شده اند.

  

از زمانی که مارادونا در اولین جلسه تمرینی باشگاه دورادوس مکزیک شرکت کرد، مشخص بود که او از ناحیه کمر دچار درد است و اگرچه خبر خاصی از سوی اعضای کادر فنی تیمش منتشر نشد ولی واضح است که مارادونا از شرایط ایده آل  فیزیکی فاصله دارد.

مارادونا در طول عمر فوتبالی اش با مصدومیت های گوناگونی دست و پنجه نرم کرده و درعین حال مصرف بی رویه موادمخدر و الکل برای چندین سال، تاثیرات منفی زیادی روی دن دیگو داشته. سابقه بیماری های مارادونا باعث شده تا حالا هوادارانش نگران حال و احوال او باشند. سابقه فشار خون درسال 1997، بیماری قلبی در سال 2000، عفونت ریه در سال 2004 و چاقی مفرط و بی خوابی در بخش عمده ای از سالهای زندگی اش.

اگرچه مارادونا درسال 2005، عمل بای پس معده را انجام داد اما باز هم باافزایش وزن روبرو شد و دوباره این جراحی را تکرار کرد.

در جام جهانی 2018 روسیه، درجریان یکی از بازیهای آرژانتین، حال مارادونا که در ورزشگاه حضور داشت بد شد وتا یک قدمی بیهوش شدن پیش رفت. دراین میان نباید از صحبت های گاه وبیگاه و جنجالی مارادونا نیز غافل ماند. او هرچند وقت یکبار با صحبت هایی جنجالی، با یکی از چهره های سرشناس دنیای فوتبال درمی افتد واین بار با صحبتهایی، از لیونل مسی ستاره آرژآنتینی انتقاد کرده است.

چندی پیش دن دیگو قراردادی را با باشگاه لوس دورادوس مکزیک امضا کرد و هدایت این تیم را دردست گرفت وتابه اینجا توانسته 3 برد و یک باخت با این تیم کسب کند.

ویدیوی منتشره اخیر اما نگرانی ها درمورد میزان سلامت مارادونا را افزایش داده و باید منتظر ماند تا به زودی بیانیه ای درمورد شرایط سلامت او منتشر شود. روز شنبه، قرار است مارادونا در بازی تیمش دورادوس که درحال حاضر دررده هشتم جدول لیگ مکزیک قرار دارد، مقابل مینروس د زاکاتکاس، تیم سوم جدول، روی نیمکت تیمش بنشیند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.