اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

واکنش مدیر ورزشی جنوا به پیشنهاد بایرن و بارسا برای خرید پیونتک

واکنش مدیر ورزشی جنوا به پیشنهاد بایرن و بارسا برای خرید پیونتک

سایت رسمی فوتبالی - مدیر ورزشی جنوا به شایعات در مورد تمایل باشگاه های بزرگ اروپا به خرید پیونتک، مهاجم این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پیونتک شروع فصل درخشانی داشته است. این بازیکن در هشت بازی 13 گل زده تا باشگاه هایی نظیر بارسلونا، بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند به دنبال خرید وی باشند. جیورجیو پرینتی، مدیر ورزشی باشگاه جنوا در مصاحبه با توتواسپورت در مورد این بازیکن صحبت کرد:"پیونتک با همه بازیکنانی که با آنها کار کرده ام فرق دارد. او من را یاد مهاجمان بزرگ دهه های شصت و هفتاد می اندازد. گلهای زیادی می زند و زیاد حرف نمی زند. آرامش او من را تحت تاثیر قرار داده است به خصوص این که کمابیش هر روز مورد توجه رسانه های مختلف است. پختگی او من را تحت تاثیر قرار داده است. انگار که درون یک حباب زندگی می کند. او یک شخصیت سالم دارد و هیچ چیز تحت تاثیرش قرار نمی دهد. او برای رسیدن به هدف بعدی خود زندگی می کند. "

  

پرینتی در این باره که آیا از عملکرد پیونتک شگفت زده شده یا نه هم صحبت کرد:"ما شگفت زده نشدیم. از همان ابتدا فهمیدیم که یک مهاجم واقعی است. شروع فوق العاده ای داشته هر چند که تازه در ابتدای کارش است. بعد از بازیهای ملی باید به مصاف یوونتسو برویم. مسلما پیونتک در این بازی تلاش خواهد کرد تا خودش را در بازهیای بزرگ هم ثابت کند. همه کنجکاو هستیم تا بدانیم که او در مقابل چالش های بزرگ تر چه خواهد کرد. در قرارداد او برای گلزنی پاداشی در نظر گرفته نشده هر چند که طبیعی است که در صورتی که او خوب کار کند بخواهیم با پاداش مالی به او روحیه بدهیم. ببینیم چه می شود. می دانیم که گلزنی در خون اوست. به هیچ وجه گلهایش شانسی نبوده است. اما باید به او آرامش بدهیم. فقط 23 سال سن دارد و جای زیادی برای پیشرفت دارد.  نه تنها قدرت شوتزنی بلکه پیونتک از نظر خیلی از ویژگی ها از دیگران بهتر است. او بازیکن خاصی است که استعدادش یک نعمت خدادادی برای اوست. "

از طرفی مدیر ورزشی جنوا در مورد پیشنهادات این بازیکن گفت:" تماس های زیادی از جانب نمایندگان باشگاه های اسپانیایی و آلمانی داشتیم. همه باشگاه های ایتالیا هم به ما پیشنهاد دادند. اما هما نطور که دیر باشگاه گفته است، ماندن پیونتک تا تابستان در تیم ما قطعی است. او جا برای بهتر شدن دارد و به همین خاطر نمی خواهیم روی او قیمتی تعیین کنیم. قیمت او بر اساس پیشنهادهای ما تعیین خواهد شد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.