اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

آنچلوتی: امباپه ستاره سال های آینده فوتبال خواهد بود

آنچلوتی: امباپه ستاره سال های آینده فوتبال خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی - کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، باور دارد که کیلیان امباپه تمام ویژگی های تبدیل شدن به یک ستاره را دارد. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه هفته گذشته موفق شد پس از نمایش درخشان خود برای تیم ملی فرانسه در جام جهانیروسیه و کمک به پاری سن ژرمن برای کسب قهرمانی در فصل گذشته در فهرست 30 نفره نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا قرار بگیرد. امباپه که هنوز 19 ساله است این فصل نیز عملکرد درخشانی با پاری سن ژرمن داشته و موفق شده در تنها 7 بازی 10 گل برای این تیم به ثمر برساند. ناپولی هفته آینده باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در پاریس به مصاف پی اس جی برود و آنچلوتی پیش از این بازی توانایی های امباپه را تحسین کرد. او اظهار داشت: " امباپه بازیکن خوبی است و بسیار سریع است. اما بازیکنان بسیاری این ویژگی را دارند. فرق او این است که می تواند همزمان هم سریع و هم موثر باشد. او هرکاری می کند موثر است. او بازیکن بسیار خطرناکی است. بسیار جوان است و بدون شک ستاره سال های آینده فوتبال خواهد بود. "

  

ناپولی از دو بازی ابتدایی خود در رقابت های گروه سی 4 امتیاز به دست آورده است. این در حالی است که پاری سن ژرمن یک امتیاز از آنها عقب تر است و تلاش می کند تا با پیروزی در این بازی از ناپولی پیشی بگیرد. به نظر می رسد با توجه به آمادگی کیلیان امباپه و دو گلی که هفته گذشته در تساوی برابر ایسلند به ثمر رساند، کار ناپولی برای متوقف کردن مهاجم پی اس جی سخت باشد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.