اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

گواردیولا: بازی بین منچسترسیتی و لیورپول است، نه من و کلوپ

گواردیولا: بازی بین منچسترسیتی و لیورپول است، نه من و کلوپ

سایت رسمی فوتبالی – پپ گواردیولا گفته که هیچ مشکلی با یورگن کلوپ ندارد و قرار نیست با این مربی تسویه حساب کند.

منچسترسیتی قرار است در آنفیلد به مصاف لیورپول برود

  گواردیولا در دوران مربی‌گری هفت بار مقابل کلوپ شکست خورده است. هیچ مربی دیگری به اندازه کلوپ او را شکست نداده است. سه شکست او در فصل گذشته رقم خورد، که در جریان دو بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی لیگ بود.

حالا گواردیولا گفته که به این موضوع فکر نمی‌کند: «من که مقابل یورگن بازی نمی‌کنم. بازی ما برابر لیورپول است. گاهی من می‌برم و گاهی می‌بازم. گاهی ما قهرمان می‌شویم و گاهی قهرمانی را از دست می‌دهیم. او مربی فوق‌العاده‌ای است. من احترام بسیاری برای روش بازی تیم او قائل هستم، و این که چگونه حرکات حریف را پیش‌بینی می‌کنند. اما مساله این نیست که من او را شکست دهم. در لیگ برتر این کار را کرده‌ایم، اما در لیگ قهرمانان نتوانستیم او را ببریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.