اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

واکنش سیلوا به اظهارنظر رونالدو: من وارث کسی نیستم!

وارث کسی نیستم!

واکنش سیلوا به اظهارنظر رونالدو: من وارث کسی نیستم!

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو مدعی شد که آندره سیلوا جانشین خوبی برای او در تیم ملی پرتغال است اما حالا این بازیکن می گوید که وارث کسی نیست. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در صحبت از بازنشتگی احتمالی از بازی های ملی به گازتا دلو اسپرت گفته بود: " وقتی من بازنشسته شوم، پرتغال بازیکن خوبی در اختیار دارد چرا که آنها یک مهاجم بزرگ به نام آندره سیلوا پیدا کرده اند. "

اما سیلوا در واکنش به صحبت های کریستیانو رونالدو به کالچو مرکاتو گفت: " من وارث کسی نیستم. کریستیانو، کریستیانوست. همه رویای برابری با او را دارند اما من راه زیادی در پیش دارم. کریستیانو رونالدو یک اسطوره است و من می خواهم پا جای پای او بگذارم اما به عنوان آندره سیلوا. انتظار نداشتم که بتوانم هفت گل بزنم و باعث کسب این پیروزی ها شوم. من همیشه مثبت هستم اما انتظار این حجم از موفقیت را نداشتم. در درون و بیرون زمین احساس خوبی دارم بنابراین باید از هم تیمی ها و مربی تشکر کنم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.