اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

وینیسیوس: اولین بازی با پیراهن رئال مادرید را هرگز فراموش نمی کنم

وینیسیوس: اولین بازی با پیراهن رئال مادرید را هرگز فراموش نمی کنم

سایت رسمی فوتبالی - وینیسیوس جونیور  که شب گذشته و در دیدار برابر اتلتیکو مادرید برای نخستین بار با پیراهن رئال به زمین آمد، مدعی شد که اولین بازی اش برای رئال مادرید را هرگز فراموش نمی کند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس، وینگر برزیلی، برای اولین به عنوان بازیکن تعویضی در تساوی بدون دو گل دو تیم مادرید به میدان رفت. این بازیکن 18 ساله که با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو از فلامنگو به رئال مادرید پیوسته، در دقیقه 87 جانشین کریم بنزما شد تا به اولین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شود که از سال 2000 به بعد به دنیا آمده و پیراهن این تیم را بر تن کرده است. وینیسیوس پس از بازی به تلویزیون رئال مادرید گفت: " از این که موفق شدم برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کنم بسیار خوشحال هستم. می خواهم از تمام بازیکنان و همینطور خولن لوپتگی که در تمرینات به من کمک کردند تا پیشرفت کنم، تشکر کنم. این لحظه برای من بسیار خوشحال کننده بود. از زمان کودکی رویای بازی برای رئال مادرید که بهترین تیم دنیاست را داشتم. از حمایت تمام هواداران سپاسگزارم. امروز را هرگز فراموش نمی کنم. هیچ کلامی نمی تواند این لحظه را توصیف کند. ما شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه نتوانسته موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم. بازی را در اختیار داشتیم اما حالا باید توجه مان را به لیگ قهرمانان معطوف کنیم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.