اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

کتاب زندگی توتی باعث استعفای مدیر رم شد

کتاب زندگی توتی باعث استعفای مدیر رم شد

سایت رسمی فوتبالی – فرانچسکو توتی گفته دوست داشت فوتبالش را به شکل دیگری به پایان می‌برد، اما در هر حال نمی‌خواسته که فرانکو بالدینی به دلیل مطالبی که در کتاب او نوشته شده از هیئت مدیره رم استعفا بدهد.

در یکی از فصل‌های کتاب تازه‌منتشرشده توتی به تابستان 2017 پرداخته شده است. توتی در این فصل نوشته که بالدینی او را مجبور به کناره‌گیری از فوتبال کرد. بالدینی پس از انتشار کتاب، به خاطر این فصل به جیمز پالوتا، رییس رم اعلام کرد که از باشگاه جدا می‌شود.

 توتی گفته است: «این اتفاقی نبود که دوست داشته باشم. در واقع، امیدوارم که هیچ فرد دیگری از خاطرات من عصبانی نشود. من هرگز نمی‌خواستم خشم و نفرت ایجاد کنم. من ترجیح می‌دادم خودم بر اساس ذهنیت و بدنم تصمیم بگیرم که از فوتبال کناره‌گیری می‌کنم یا نه. اگر این‌طور می‌شد، پایان بهتری رقم می‌خورد.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.