اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

لوکا مودریچ: به توپ طلا فکر نمی کنم



لوکا مودریچ: به توپ طلا فکر نمی کنم


سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ پس از پیروزی درخشان 3 - 0 رئال مادرید در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر رم مدعی شد که در حال بازگشت به شرایط آرمانی است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک کروات تایید کرد که شکست در فینال جام جهانی عوارض زیادی روی او داشته است. مودریچ پس از بازی رم گفت: " از عملکرد تیم و پیروزی بسیار خوشحال هستم. نمایش بسیار خوبی داشتم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می توانستیم بیشتر از 3 گل به ثمر برسانیم. پس از جام جهانی از نظر ذهنی و جسمی خسته بودم. اما هر روز که می گذرد احساس بهتری دارم و امیدوارم در بازی های بعدی نیز همین نمایش را داشته باشم. "

مودریچ پس از آن درباره بازی کنار کاسمیرو و تونی کروس در مثلث میانی رئال و شانس خود برای کسب توپ طلا صحبت کرد. او اظهار داشت: " من با کروس و کاسمیرو راحت هستم. بیشتر از سه سال است که در کنار هم بازی می کنیم و همدیگر را حتی با چشم های بسته نیز می شناسیم. اما با سایر بازیکنان هم حس راحتی مشابهی دارم. به خودم افتخار می کنم که هواداران و سایر بازیکنان به من رای داده اند اما خیلی درباره توپ طلا فکر نمی کنم. مهمترین چیز تیم است. اگر توپ طلا را به دست آورم خیلی خوب است و خیلی خوشحال می شوم اما اگر این اتفاق رخ ندهد نیز زندگی ادامه دارد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.