اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

تلاش جالب مدافع رئال برای تماس با لوک شاو


سایت رسمی فوتبالی - داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، شماره تماس لوک شاو را در اختیار دنی کارواخال گذاشت تا این بازیکن پس از درگیری در بازی شنبه شب جویای حال شاو پس از مصدومیت شود.

  

به گزارش فوتبالی، شاو پس از مصدومیت در یک نبرد هوایی با ستاره رئال مادرید مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. این بازیکن دقایقی طولانی بیهوش بود و روی زمین ورزشگاه ویمبلی قرار داشت و پیش از خارج شدن روی برانکارد کپسول اکسیژن به او وصل شد. شاو برای انجام آزمایش و اسکن و تخمین میزان مصدومیت به بیمارستان انتقال پیدا کرد. علیرغم این که این اتفاق کاملا تصادفی بود اما کارواخال احساس گناه می کرد و نتوانسته بود پس از بازی به بازیکن تیم رقیبش دسترسی پیدا کند. اما به گفته مارکا، این بازیکن تیم ملی اسپانیا موفق شد شماره شاو را از هم تیمی او در منچستریونایتد، داوید دخیا، بگیرد و برای ابراز عذرخواهی با او تماسی داشته باشد. 

در این خبر ادعا شده که شاو از کارواخال تشکر کرده و تاکید کرده که هیچ ناراحتی از او ندارد. هوادران پس از برخورد کردن این بازیکن 23 ساله با زمین که شدت زیادی داشت بسیار ترسیده بودند. اما پس از بازی شاو با اعلام هوشیاری خود نگرانی ها را برطرف کرد. او در توییتر خود نوشت: " از تمام عشق و حمایتتان ممنونم. حالم خوب است. من یک جنگنجو هستم و خیلی زود به میادین بازمیگردم! "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.