اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

رسمی؛ گاس هیدینک سرمربی تیم ملی زیر 21 سال چین شد

رسمی؛ گاس هیدینک سرمربی تیم ملی زیر 21 سال چین شد

سایت رسمی فوتبالی - فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد  که گاس هیدینگ تا المپیک 2020 توکیو هدایت تیم ملی زیر 21 سال چین را بر عهده خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، این مربی 71 ساله که پیش از این هدایت تیم های هلند و کره جنوبی را در جام های جهانی 1998 و 2002 بر عهده داشته حالا در کنار مارچلو لیپی که مربی تیم بزرگسالان چین است، در این کشور به فعالیت خواهد پرداخت. هیدینک که مدتی مربی رئال مادرید، چلسی، روسیه، ترکیه و استرالیا نیز بوده با وجود سابقه خود در آسیا، کار سختی برای رساندن تیم ملی چین به المپیک توکیو در پیش دارد. این کشور هرگز موفق به حضور در این رقابت ها نشده و تنها حضور آنها مربوط به المپیک 2008 پکن است که به عنوان میزبان بازی ها موفق شدند در بخش فوتبال حضور داشته باشند.

  

هیدینک مذاکراتی را با تیم های ملی هلند و کلمبیا نیز داشت اما به سختی کار خود در چین آگاه است. او پس از بررسی تیم در تورنمنت دوستانه ای که اخیرا برگزار شد به رسانه های هلندی گفت: " کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. صادفانه باید بگویم که تنها 4 یا 5 بازیکن در چین هستند که بتوان گفت قابل استفاده هستند. بقیه از نظر فیزیکی یا فنی بسیار ضعیف هستند. "

رساندن چین به المیپک توکیو می تواند افتخاری دیگر در کارنامه کاری هیدینک باشد. با توجه به حضور ژاپن به عنوان میزبان رقابت ها، تنها 3 جای خالی برای تیم های آسیایی در المپیک 2020 وجود دارد. بازی های انتخالی المپیک از اسفند ماه آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.