اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

کین: انگلیس هنوز جای پیشرفت دارد

کین: انگلیس هنوز جای پیشرفت دارد

سایت رسمی فوتبالی - کاپیتان انگلیس، هری کین، معتقد است که علیرغم حضور این تیم در نیمه نهایی جام جهانی، هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی، تیم گرت ساوت گیت، که با نتیجه 2 - 1 برابر کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی روسیه شکست خورد، در دیدار اول خود در لیگ ملت های اروپا شنبه شب در ویمبلی به مصاف اسپانیا می رود. 

کین به هم تیمی های خود هشدار داد که در راه صعود به مسابقات قهرمانانی 2020 جایی برای استراحت وجود ندارد. 

کاپیتان تیم ملی انگلیس به اسکای اسپرت گفت: " دیدن دوباره هم تیمی ها در تیم ملی خوب است. دیدن آنها مانند دیدن دوستان پس از به اتمام رسیدن تعطیلات است. ما خیلی زود به سطح آمادگی خود بازگشتیم. خیلی از جام جهانی نگذشته و دیدن رفقا بسیار خوب است. اما ما در پس ذهن خود می دانیم که باید از حالا تا یورو بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم اول به این مسابقات صعود کنیم و پس از آن امیدوار باشیم که موفقیت جام جهانی را در یورو نیز تکرار کنیم. "

  

کین و هم تیم هایش هنوز حسرت شکست دردناک در ماه تیر در مسکو خصوصا پس از اینکه از کرواسی جلو افتاده بودند را می خورند. اما برنده کفش طلا می خواهد از این حسرت و درد برای پیشرفت تیم استفاده کند. 

کین و هم تیمی هایش هنوز در حسرت شکست کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی هستند

او اضافه کرد: " فکر می کنم بعد از رقابت ها گفتم که بسیار به آنچه به آن دست یافتیم، افتخار می کنیم. ما می دانیم که روزی شرایط از این نیز بهتر می شود و می توانیم در فینال جام جهانی حاضر باشیم. این چیزی است که همه ما می خواهیم. جام جهانی رقابتی بزرگ برای ما بود. برای ساوت گیت نیز همینطور بود و او خاطرات خوب زیادی از آن دارد. او از آن دسته آدم هایی است که مثل ما می خواهد به مسیر ادامه دهد و پیشرفت کند. معمولا اولین فکری که به ذهن خطور می کند خاطرات خوب، گل ها و پیروزی هاست اما پس از آن به این فکر می کنی که چه اتفاق دیگری می توانست رخ دهد. بنابراین ما همیشه به این فکر می کنم و امیدواریم روزی بتوانیم آن را تغییر دهیم. "


برای اطلاع از نتایج زنده بازی های فوتبال و جدول بازی ها به وب سایت فوتبالی مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.