اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

والورده: در گروه سختی قرار گرفتیم

ارنستو والورده سرمربی، سرمربی بارسلونا در گفتگوی اختصاصی با رسانه باشگاه به ارزیابی حریفان بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و اذعان داشت که آن‌ها به همراه تیم‌های ریشه دار اروپا، در گروه سخت و در عین حال جذابی قرار گرفته‌اند. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه بخوانید.


 

 کانون هواداران بارسلونا - والورده گفت: «تاتنهام تیمی است که از لحاظ فیزیکی و تکنیکی، پتانسیل بالایی دارد و یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن در سید دو بود».

مارک فن بومل، بازیکن سابق بارسلونا، هدایت پی اس وی آیندهوون، دیگر رقیب کاتالان‌ها در مرحله گروهی را بر عهده دارد. والورده در ادامه افزود: «آن‌ها باشگاهی هستند که اغلب در لیگ قهرمانان حضور داشته‌اند و در سال‌های اخیر نیز نمایش‌های درخشانی ارائه داده‌اند». لازم به ذکر است که این باشگاه هلندی در فصل 2015/16 به مرحله یک هشتم پایانی راه پیدا کرد اما فصل بعد در همان مرحله گروهی حذف شد.

والورده در خصوص اینتر تاکید کرد: «با وجود این که آن‌ها از سال2010 به بعد در لیگ قهرمانان حضور نداشتند، سرمربی و بازیکنان این تیم برای مبارزه آماده هستند و پس از سال‌ها عدم حضور در این رقابت‌ها، شور و انگیزه زیادی در مجموعه این باشگاه وجود دارد».


برای پیش بینی بازی های فوتبال به وب سایت فوتبالی مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.