اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

عدم گلزنی رونالدو ؟ امیدوارانه لبخند بزنید

عدم گلزنی رونالدو ؟ امیدوارانه لبخند بزنید

کانون هواداران یوونتوس - کریستیانو رونالدو را از زمان پیوستنش به یووه تا آخرین دیدار بیانکونری‌ها مقابل لاتزیو به دقت زیرنظر گرفته‌ام. تأثیرگذاری و هماهنگی او با تیم روند رو به رشدی دارد و آهنگ هجومی تیم با حضور او به شدت خطرناک شده است. نباید هیچ تردیدی داشت که او رفته رفته و به زودی با جا افتادنِ بیشتر در تیم، به شرایط مطلوب و همیشگی‌اش دست پیدا خواهد کرد.

 

جملات بالا، اولین صحبت های چیرو فِرارا مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1994 تا 2005 + سرمربی یووه در فصل 2010‐2009 در گفتگو با Corriere of Turin در رابطه با کریس رونالدو بود.

 

او در ادامه گفت:

 شاید آمار گلزنی او در یوونتوس مثل زمان حضورش در اسپانیا نباشد اما از همین حالا باید 25 یا 26 گل در این فصل را برای او کنار گذاشت. وضعیت فوتبال در ایتالیا با سایر کشورها متفاوت است و ویژگی‌های خاص آن تنها به حضور مدافعان قدرتمند محدود نمی‌شود. اینجا برای چگونه بازی کردن در هر بازی میز تاکتیک‌های فراوانی اتخاذ می‌شود و شاید یک مهاجم به راحتی نتواند در هر بازی شانس‌های فراوانی برای گلزنی پیدا کند.

 

فرارا ادامه داد:

رونالدو یک فوتبالیست حرفه‌ای و استثنایی است و همین نیز باعث می‌شود در مقابل نگرانی‌های ایجاد شده در خصوص عدم گلزنی‌اش در دو بازی نخست یووه در سری A امیدوارانه لبخند بزنم و هیچ نگرانی نداشته باشم.

 

او در رابطه با دیبالا نیز گفت:

 در مورد وضعیت دیبالا نیز باید به تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم توجه کرد. در سیستم 3‐3‐4 دیبالا حتماً باید یکی از سه نفر جلو باشد؛ همانطور که در سیستم 1‐3‐2‐4 نیز میرالم پیانیچ باید یکی از سه نفر پشت مهاجم نوک باشد.

 

الگری:

نباید از یاد برد که الگری در حال مطالعه بر روی توانمندی بازیکنان و تطبیق آنها با تاکتیک‌های مدنظرش است و مثل همیشه به زودی راه‌حل‌ها و تمهیداتش را به همه نشان خواهد داد. تفکرات تاکتیکی الگری در 4 فصل گذشته همیشه موفق بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.