اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

چه کسی جام را به ورزشگاه آزادی می‌برد؟

چه کسی جام را به ورزشگاه آزادی می‌برد؟

وبسایت رسمی فوتبالی- پیش از بازی رفت فینال، جام قهرمانی را زیکو به ورزشگاه کاشیماساکر برد و حالا سوال این است که در بازی برگشت، چه کسی این جام را به ورزشگاه آزادی می‌برد؟

  

 پرسش و پاسخ با خبرنگاران

نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز روز جمعه 18 آبان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.ابتدا گو اوی‌وا از ساعت 12 تا 12:30 به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و برای پرسش و پاسخ با برانکو ایوانکوویچ هم ساعت 12:30 تا 13 مشخص شده است.

آخرین تمرین

آخرین تمرین پیش از بازی برگشت را پرسپولیس و کاشیما عصر جمعه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. اول پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کنند که این تمرین ساعت 17:15 آغاز می‌شود و سوت شروع تمرین کاشیما هم ساعت 18:30 به صدا درمی‌آید.

هماهنگی در هتل

اولین بار است که جلسه هماهنگی و کنفرانس‌های پیش از بازی در دو فضای جداگانه برگزار می‌شود و این تغییر دلیلی جز اهمیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان ندارد. در حالی که گو اوی‌وا و برانکو در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود، نشست هماهنگی پیش از بازی برگشت فینال از ساعت 10 تا 11 روز جمعه به میزبانی هتل اسپیناس‌پالاس برگزار خواهد شد.

بازگشت به دبی

کاروان پرسپولیس که یکشنبه از توکیو به اوزاکا و از آنجا به سمت امارات پرواز کرده بود، صبح امروز وارد دبی شد تا تمریناتش برای بازی برگشت فینال را در باشگاه ایرانیان برگزار کند. البته مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در دبی نماندند و بلافاصله راهی تهران شدند تا کارهای مربوط به میزبانی از فینال را انجام بدهند.  

کاشیما با آشپز می‌آید

در سفر به تهران، سرآشپز مخصوص تیم‌ملی فوتبال ژاپن هم کاشیما را همراهی خواهد کرد. یوشینور نیشی از مشهورترین سرآشپزهای ژاپنی است و به تهران می‌آید تا کاشیما به لحاظ تغذیه مشکلی نداشته باشد.

جام را چه کسی به ورزشگاه می‌برد؟

پیش از بازی رفت فینال، جام قهرمانی را زیکو به ورزشگاه کاشیماساکر برد و حالا سوال این است که در بازی برگشت، چه کسی این جام را به ورزشگاه آزادی می‌برد؟ درستش شاید این باشد که چنینی مسئولیتی را به یکی از پیشکسوتان نامدار باشگاه پرسپولیس بسپارند اما بعید نیست  که آوردن جام به ور زشگاه را به عهده یکی از مسئولان ای‌اف‌سی بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.