اخبار و حواشی  دنیای فوتبال
اخبار و حواشی  دنیای فوتبال

اخبار و حواشی دنیای فوتبال

واکنش کانون هواداران لیورپول به حمله هواداران صلاح به مانه

واکنش کانون هواداران لیورپول به حمله هواداران صلاح به مانه


سایت رسمی فوتبالی - سادیو مانه، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2 - 1 این تیم برابر تاتنهام مورد حمله شدید هواداران محمد صلاح در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و کانون هواداران لیورپول در مصر به این حملات واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تیم یورگل کلوپ موفق شد با دو گل در برابر تک گل تاتنهام این تیم را در ویمبلی شکست دهد. اما بعضی هواداران مصری از تصمیم مانه برای زدن ضربه آخر به توپ توسط خودش و عدم پاس دادن به صلاح در موقعیت های مختلف بازی ناراحت بودند. ستاره سنگالی بعد از بازی عکسی از پیروزی در صحفه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. پس از آن او پیام های توهین آمیز بسیاری از هواداران صلاح دریافت کرد و مجبور به پاک کردن عکس شد.

  

کانون هواداران لیورپول از سادیو مانه در برابر حملات هواداران محمد صلاح حمایت کرد


خالد یوسف، قائم مقام کانون رسمی هواداران لیورپول در مصر، در صحبت با لیورپول اکو گفت: " آنها نظرات بسیار بسیار وحشتناکی بودند. این بی احترامی است و نشانده های هواداران مصری لیورپول نیست. ما و کانون هواداران در مصر پستی برای تشکر از مانه گذاشتیم. پیام های زیادی به حساب کاربری اش در فیس بوک فرستادیم و عکسی از او منتشر کردیم. مردم بسیار از او حمایت کردند. سانه! ما تو را دوست داریم و اهمیتی برای این توهین ها قائل نیستیم. همه ما از تو حمایت می کنیم و تو هرگز تنها قدم نخواهی زد. بله ما محمد صلاح، پادشاه مصر، را دوست داریم. او فوق ستاره و قهرمان ما در مصر است. اما مطمئن باشید که هواداران لیورپول در این کشور سادیو مانه را کمتر از صلاح دوست دارند. بعضی حتی او را بیشتر دوست دارند. به عنوان کانون رسمی هواداران وظیفه ما بود که به او نشان دهیم چقدر دوستش داریم و تحسینش می کنیم. ما نمی توانیم تیم را بدون او تصور کنیم. "

لیورپول پس از دیدار برابر تاتنهام، موفق شد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن در آنفیلد را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. صلاح در این دیدار نیز درخشش چندانی نداشت و در دقایق پایانی بازی تعویض شد. روبرتو فیرمینو که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود موفق شد با گل دقایق آخر خود پیروزی 3 - 2 را برای لیورپول رقم بزند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.